Jag får pappersfaktura trots att jag anmält e-faktura eller autogiro, varför då?

Ibland hinner en pappersfaktura skapas och skickas ut innan medgivandet för e-faktura eller autogiro är godkänt. Om du har fått en bekräftelse på att din e-faktura eller autogiro är klart kan du bortse från pappersfakturan. Om du är osäker kan du alltid logga in på Mitt GodEl där du kan se vilket betalsätt som är aktivt. Du är självklart också välkommen att kontakta oss på 08-519 199 99 eller hej@godel.se om du vill ha hjälp.

Fler fakturafrågor

Fick du inte svar på din fråga?

Ställ din fråga direkt till oss så svarar vi dig så snart vi kan inom våra öppettider.



Information om hur GodEl hanterar och skyddar de personuppgifter (såsom e-postadress, telefonnummer och namn) som GodEl får tillgång till om dig i samband med att du kontaktar GodEl hittar du här.