Kundservice.

I've got 99 problems but GodEl ain't one

... eller kontakta oss.

Viktig info för dig som faktureras varannan månad.

Den här månaden har många av våra kunder som faktureras varannan månad fått två stycken fakturor: På grund av en systemförändring har du nu fått två stycken fakturor: en avseende förbrukning och månadsavgift för september och en avseende oktober. Vi ber dig att betala båda fakturorna. Summan är samma som om du hade fått en faktura, men delat på två fakturor. Notera att en prisförändring har skett från 1 oktober med bland annat ett nytt lägre månadspris.

Vi ber så mycket om ursäkt för detta. Vid nästa fakturering kommer allt vara som vanligt igen.

Vill du komma i kontakt med oss?

  • https://godel.se/app/uploads/2019/07/mail-400x160.png

    Mejla.

    Skicka ett mejl med ros, ris, frågor eller funderingar till hej@godel.se

  • https://godel.se/app/uploads/2019/08/phone-400x160.png

    Ring.

    Ring oss på 08-519 199 99
    Mån–tors: 08.00–18.00
    Fredagar: 08.00–16.00
    Lör–sön: stängt
    Dag före röd dag: 08.00–12.00

  • https://godel.se/app/uploads/2019/08/location-icon-400x160.png

    Posta eller besök oss.

    Skicka ett brev, eller kom över på en kopp kaffe. Landsvägen 50 A, 172 63 Sundbyberg

Våra vanligaste frågor.

Hittar du inte svaret på din fråga?

Ställ din fråga direkt till oss så svarar vi så snart vi kan under våra öppettider.



Information om hur GodEl hanterar och skyddar de personuppgifter (såsom e-postadress, telefonnummer och namn) som GodEl får tillgång till om dig i samband med att du kontaktar GodEl hittar du här.

Avtalsvillkor och konsumenträtt.

Här hittar du våra avtalsvillkor, här kan du läsa om dina rättigheter som elkonsument och här finns information om cookies på godel.se.